Pages

June 26, 2014

yang indah tuh kan tetap ada.sabar ya :)

One month left before I finished my internship :D

Betullah masa sebelum aku intern, aku btau diri sendiri I really need to learn about life. So there you go, untuk 5 bulan yang lepas banyak juga benda berlaku kat aku.

I hv been going through ups and downs. Masa aku jatuh, aku rasa lemah betul. Sampai satu tahap, aku taknak ada contact dengan sesiapa, taknak jumpa orang, taknak buat apa2 sebab aku taknak orang tengok aku dlm keadaan aku tak terurus.

I keep telling myself, sampai bila?.

After all, Allah really is the best listener. Sebab Dia yang pegang hati kita dan aku betul2 nak hati aku kuat.


So I hv decided to leave everything behind. Yang aku rasa everyone deserve a better future, tak kira how bad you are from the past.

Aku pun sibukkan diri, yang mana semua buku Hlovate aku dh habis baca except nota jalanan  yang aku reserve utk baca bulan Ramadhan nanti :), jumpa balik kawan2 lama, belajar menjahit dan berjalan-jalan. Sekurangnya aku dpt melihat dunia dari satu sudut yg berbeza.hehe


Dan jadi nomad pun best jugak aku rasa.haha
Dah 3 kali pindah randah dan lagi 2 minggu insyaallah dah boleh duduk rumah sendiri. Indahnyaaa :)

Fingertote is one step ahead. Dah daftar dengan SSM, n bakal ada kedai sendiri. Alhamdulillah :)
Buat masa ni, fokus jadi studio dlu, and another month to come, baru betul2 cari vendor and sell bags with our own design.

Aku ada 2 bulan sebelum start my final sem.
Sisa baki masa yang ada ni, aku kena uruskan banyak benda. Semoga Allah permudahkan


Terima kasih Allah,
I couldnt ask for more.

:)


No comments: