Pages

February 5, 2015

Sabr

Sabr; patience is not how long you can wait, but how well you behave while you're waiting-


Assalam n hi:) degree dah habis yahuu tp lagi seminggu result keluar.

Meanwhile waiting for result, aku busy uruskn hal2 tergendala fingertote. Dan busy berjalan2 amboi die hahaha. So people keep asking me, x nak kerje keh? Nak uruskn kedai je keh? Jawapannya buat masa ni mmg aku selesa cmni la. Ada rezeki, full time ACCA (walaupun mood belajar tak sampai lagi tp yg ni macam boleh menjamin masa depan je haha). We plan but Allah is the best planner :)

Aku bru balik dr sarawak, hantar efir (cousin) bertunang dengan orang sane. Ye, efir bru salah seorang. Ada lagi 3 - 4 member kelas nak kahwin bulan 2 ni. Happy for them, sad for me. Hahahaha. Nasib baik ada huda n noraini. My overly attached partners. Dah duduk rumah ni, kehulur kehilir date dgn noraini je. I guess kalau dorg ni dh start ada someone special, bru aku jadi sedih kot. Haha

What else? Ha, aku dh nak start join bazaar balik. Saje mengisi masa lapang sambil  asah soft skill pasal sifat pemalu mcm ada lagi je ni haha. Paling terdekat msu. Plannya nak fokus masuk bazaar kat u, tp kita tgk cmna nnt.

Ok itu aje. Till we meet again whenever im feel want to write. Haha

Be strong 💪
Bye!

No comments: